Tiedote: Leanware vahvistaa toimitus­ketju­osaamistaan ostamalla Logisticarin

Toimitusketjun hallinnan tehostamiseen, koulutukseen ja ohjelmistoratkaisuihin erikoistuneen PR Logisticar Oy:n liiketoiminta hakee kasvua ja jatkuvuutta osana Leanware Oy:tä. Logisticarilla on yli 30 vuoden kokemus suurten ja keskisuurten yritysten logistiikan ja ostotoiminnan kehittämisestä.

”Suomessa ollaan vasta heräämässä koko toimitusketjuhallinnan ja ostamisen tehostamiseen sekä tiedolla johtamiseen. Osana Leanwarea pystymme tarjoamaan asiakkaillemme jatkuvuutta, nopeampaa kehitystä sekä kokonaisvaltaisen ratkaisuvalikoiman toimitusketjun hallintaan ja raportointiin. Pystymme tarjoamaan nykyisille ja uusille asiakkaillemme yhtenäisen palvelukokonaisuuden aina hankinnasta sisälogistiikkaan. Mahdollisuudet ovat rajattomat.”, sanoo PR Logisticarin toimitusjohtaja Pekka Räisänen.

”Meillä on Logisticarin kanssa yhteiset asiakaskohderyhmät. Yhdistyminen mahdollistaa nykyisille ja uusille asiakkaille monipuolisen valikoiman toimintojen tehostamisen työkaluja. Logisticar ja Leanware ovat tehneet merkittävää työtä suomalaisten yritysten kilpailukyvyn eteen. On hienoa päästä kehittämään yhteisille asiakkaille tulevaisuuden ratkaisuja läpinäkyvämpään ja tehokkaampaan toimitusketjun hallintaan”, sanoo Leanwaren toimitusjohtaja Ville Keskinen.

Leanware Oy on kaupan alan, teollisuuden ja logistiikan tietojärjestelmiin erikoistunut asiantuntija- ja ohjelmistotalo, jolla on yli 100 asiakasta Suomen lisäksi Euroopassa, Kiinassa ja Brasiliassa. Yhtiön liikevaihto 2019 päättyvällä tilikaudella oli n. 10 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää lähes 100 alan ammattilaista. Yhtiön päätoimipaikka sijaitsee Tampereella. www.leanware.fi

PR Logisticar Oy on toimitusketjun hallinnan tehostamiseen, koulutukseen ja ohjelmistoratkaisuihin erikoistunut yritys, jonka henkilöstöllä on 30 vuoden kokemus suurten ja keskisuurten yritysten logistiikan ja ostotoiminnan kehittämisestä. Asiakkaitamme ovat esimerkiksi Ponsse, ABB, Pisla ja Pentik. Yhtiön liikevaihto 2019 päättyvällä tilikaudella oli n. 1,8 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 9 alan ammattilaista. Yhtiön päätoimipaikka sijaitsee Vantaalla. //www.logisticar.fi/

Lisätietoja:

• Leanware Oy, toimitusjohtaja Ville Keskinen 050 593 6587
  • PR Logisticar Oy, toimitusjohtaja Pekka Räisänen 0400 645 341
  • PR Logisticar Oy, tekninen johtaja Tuomo Tolvanen 040 500 1520

Tilaa uutiskirje

Tilaamalla uutiskirjeen saat uusimmat blogikirjoitukset sekä tietoa Leanwaren tapahtumista ja ajankohtaisista asioista suoraan sähköpostiisi.

Tätä lomaketta suojaa Google reCAPTCHA, ja Googlen tietosuojakäytäntöä ja käyttöehtoja sovelletaan.

Ajankohtaista

Tiedote: Kasvatustieteiden maisteri, Guidin toimitusjohtaja Johanna Pystynen Leanwaren hallitukseen

Leanwaren hallituksessa uutena jäsenenä on aloittanut Johanna Pystynen. Lue lisää

OneClinic toimitti ensimmäisen logistiikkajärjestelmän
    tulevalle hyvinvointialueelle – onnistuneesti!

Hyvinvointialueet aloittavat työnsä vasta ensi vuoden alussa, mutta Siun sote – Pohjois-Karjalan sosiaali- ja… Lue lisää

Toimitusketjun digitalisointi kiihtyy – uudistunut ohjelmisto vastaamaan käyttäjien tarpeeseen

Toimitusketjun hallinnan ohjelmisto- ja asiantuntijatalo Leanware on julkaissut markkinoille uuden LeanwareSCM ohjelmiston vastaamaan johdon, oston,… Lue lisää